The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی ، فرهنگی ، صنفی دیده بان دانشگاه پیام نور بروجن

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی ، فرهنگی ، صنفی دیده بان دانشگاه پیام نور بروجن

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی،فرهنگی،صنفی دیده بان
-------------------------------------------------
دیده بان به رشد علمی و زیبا شدن قلم شما می اندیشد ، زیبا نویسی را زیبنده شما می داند ، یک رو بودن حتی درنوشتن را لازم میداند ، بیان دیدگاه نویسندگانش را نشانگر هم نظری با آنان نمی داند اما معتقد است زیبایی اندیشه و سرایت آن به نوشتن ، همه را خوشحال می کند . منتظر صدا ، قدم و قلم شما درایمیل ، وبلاگ و سامانه پیامکی هستیم .

آخرین نظرات

مصاحبه با مسئول کمیته جذب اساتید

| دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ

با وجود دغدغه های بسیاری که در سطح دانشگاه قابل پیگیری هستند؛بر آن شدیم تا در ابتدای ترم جدید ، جهت استفاده مسئولین و نیز وجود مهلت کافی برای پیشگیری از برخی قضایا با چند دانشجو و نیز یکی از مسئولین محترم کمیته جذب اساتید دانشگاه دانشگاه گفت گویی در زمینه وضعیت آموزشی ترتیب دهیم که در ادامه می آید:

سوال: تعداد جلساتی که برای دروس در نظر گرفته می‌شود؛ کافی هستند و آیا این جلسات سر ساعت مقرر تشکیل می‌شوند یا خیر؟

دانشجوی شیمی کاربردی : تعداد جلسات طبق قانونه اما عملا از 4 ساعت 2.5 ساعت هست! در مورد ساعت شروع کلاس‌ها هم نیم ساعت دیر شروع، و زود تموم می کنن.

روانشناسی : تعدادجلسات دروس باید به نسبت مشکل بودن آنهادر نظر گرفته شود و به طبع دروس مشکل تر تعداد جلسات بیشتری را در بر بگیرند. در مورد ساعت تشکیل کلاس‌ها هم در اکثر موارد کلاس ها با تأخیر شروع می شوند و معدود کلاس هایی هستند که سر زمان معین شروع می‌شوند و متأسفانه با اینکه با تأخیر شروع می‌شوند سر ساعتی که زمان پایان کلاس است ، خاتمه می‌یابند.

علوم قرآن و حدیث : اصلأکافی نیست، بعضی درس‌ها و به ویژه «اختصاصی ها» باید زمان بیشتری داشته باشند. وکیفیت مهمتر از کمیت است.در بعضی موارد خیر،کلاس ها با تأخیر هستند. یا استاد نمی آید. ولی بیشتر کلاس ها سر ساعت برگزار می شود. البته برخی از اساتید اگر کلاس با تأخیر شروع شود مدتی برای جبران تأخیر زمان اختصاص می‌دهند.

مدیریت صنایع : خوب است.بله بیشتر

کلاس ها سر ساعت شروع میشوند و درصد

کمی هستند که با تأخیر شروع می‌شوند.

مهندسی آب و خاک : دروس اختصاصی دارای زمان کمی هستند وبایدبرای آن‌ها تعداد جلسات بیشتری درنظرگرفته شود.اکثرکلاس‌ها هم به موقع شروع نمی‌شوند

.

سوال : دانشجویانی که از برخی اساتید رضایت کافی ندارندچه باید بکنند ؟ آیا حق اعتراض در این زمینه دارند؟ اگر بله، به کجا باید اعتراض کنند؟

دکتر فرجام : دانشجویان می‌توانند اعتراضات خود را به دفتر برنامه ریزی، یا هیئت های علمی رشته‌های خود و یا به آموزش مراجعه نمایند.

سوال : چرا برخی ازدروس که نیاز به استاد دارند به صورت خود خوان ارائه می‌شوند؟

دکتر فرجام : پیام نور یک سیستم متمرکز میباشد که آیین نامه آن به صورت سازمان مرکزی است . وآیین نامه آموزشی است که اگر تعداد دانشجویان کمتراز 15 نفر باشند حق التدریسی برای اساتید درنظر گرفته نمی‌شود. که این تعداد درعلوم پایه وآزمایشگاهی10 نفرمی باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی