The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی ، فرهنگی ، صنفی دیده بان دانشگاه پیام نور بروجن

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی ، فرهنگی ، صنفی دیده بان دانشگاه پیام نور بروجن

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی،فرهنگی،صنفی دیده بان
-------------------------------------------------
دیده بان به رشد علمی و زیبا شدن قلم شما می اندیشد ، زیبا نویسی را زیبنده شما می داند ، یک رو بودن حتی درنوشتن را لازم میداند ، بیان دیدگاه نویسندگانش را نشانگر هم نظری با آنان نمی داند اما معتقد است زیبایی اندیشه و سرایت آن به نوشتن ، همه را خوشحال می کند . منتظر صدا ، قدم و قلم شما درایمیل ، وبلاگ و سامانه پیامکی هستیم .

آخرین نظرات

داروخانه معنوی - دعای فرج

| سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ب.ظ

حضرت آیت ‌ا.. محمد تقی بهجت (اعلی الله مقامه الشریف) سر درس می‌فرمودند:

شخصی در مسجد کوفه حاجتی داشت و برای این حاجتش خیلی عجز و ناله به درگاه خداوند متعال می‌کرد. یک مرتبه متوجه شده بود آقای بزرگواری جلوتر ایستاده‌اند که گویا حضرت بودند، حضرت بهشون می‌فرمایند: اگر تو برای فرج و ظهور دعا کنی تا بیایم؛ هم مشکل تو حل می‌شود، هم مشکلات دیگران حل می‌شود، دعا کن تا ظهور حاصل شود.

آیت ا... بهجت ( رضوان ا...‌ تعالی‌علیه) می‌فرمودند:

دعای فرج بخوانید، ظهور آقا را طلب کنید. ایشان اصل دعا را می‌گذاشتند برای فرج و ظهور امام زمان (عجّل ا... تعالی فرجه الشّریف) که گشایش اسلام و اهل اسلام است. ان شا ا... درس بشود برای همه‌ ما که در رأس هر دعایی که می‌خواهیم بکنیم دعا برای ظهور امام‌زمان (ارواحنافداه) و آماده شدن برای همراهی در رکاب حضرت را طلب کنیم.

همچنین حضرت آیت ا... بهجت (رحمت ا...)در جایی دیگر فرمودند:

افسوس که همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند، و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فَرَج او دعا کنند!

التماس دعای فـرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی