The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی ، فرهنگی ، صنفی دیده بان دانشگاه پیام نور بروجن

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی ، فرهنگی ، صنفی دیده بان دانشگاه پیام نور بروجن

ماهنامه دیدبان

ماهنامه سیاسی،فرهنگی،صنفی دیده بان
-------------------------------------------------
دیده بان به رشد علمی و زیبا شدن قلم شما می اندیشد ، زیبا نویسی را زیبنده شما می داند ، یک رو بودن حتی درنوشتن را لازم میداند ، بیان دیدگاه نویسندگانش را نشانگر هم نظری با آنان نمی داند اما معتقد است زیبایی اندیشه و سرایت آن به نوشتن ، همه را خوشحال می کند . منتظر صدا ، قدم و قلم شما درایمیل ، وبلاگ و سامانه پیامکی هستیم .

آخرین نظرات

آیا دانشگاه ما انجمن رباتیک دارد ؟!

| چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

در پی شنیدن خبر مسرت بار موفقیت تیم رباتیک دانشگاه در جشنواره ملی حرکت ، بر آن شدیم تا با دبیر انجمن علمی فرنود ، جناب آقای رفیعی گفتگویی داشته باشیم و از جزئیات فعالیت های آنها مطلع شویم. تا شاید تلنگری باشد به مسئولین و همه ی دانشجویان دانشگاه تا با دانشجویان مستعد و افتخار آفرین دانشگاه بیشتر آشنا شوند و دیگر شاهد بی مهری دانشگاه نسبت به آنان نباشیم.

از سابقه تشکیل انجمن علمی فرنود برایمان بگویید:

انجمن علمی رباتیک فرنود در سال 1389 در دانشگاه پیام نور بروجن تاسیس و شروع به عضو گیری نمود، پس از برگزاری انتخابات و تشکیل اولین هیات مدیره انجمن رسما فعالیت خودش را آغاز کرد.

اهم برنامه ها و مسابقاتی که انجمن در آن شرکت داشته:

برگزاری کلاس های علمی و کمک درسی ، برگزاری دوره آموزشی و کارگاه رباتیک، تشکیل اولین تیم رباتیک دانشگاه جهت ساخت ربات، شرکت در مسابقات معتبری همچون pnuopen 2012  مازندران و pnuopen 2013  مشهد و جشنواره ملی حرکت

 

مقام ها و موفقیت های انجمن تا به حال در چه عرصه هایی بوده؟

به نظر من یکی از بزرگترین موفقیت های این انجمن این بود که در ابتدای کار خودش توانست فضای رقابتی بین انجمن های دانشگاه به وجود بیاره  و باعث رشد و شکوفایی انجمن های دانشگاه شد. اما در بحث مقام هایی که کسب کردیم می تونیم به مقام سوم کشوری در مسابقات رباتیک pnuopen2013 در لیگ ربات میکروماوس و مهم تر از همه مقام اول کشوری در جشنواره ملی حرکت دانشگاه صنعتی شریف در اسفندماه 1392 اشاره کنم.

حمایت های مسئولان دانشگاه از فعالیت ها ی شما به چه نحوی بوده و آیا توانسته پاسخگوی نیازهای شما باشد؟

تا حالا حمایت ها ضعیف بوده ولی امیدواریم با توجه به مقام هایی که کسب کردیم حمایت ها از طرف دانشگاه بیشتر شود.

نحوه عضوگیری شما  در دانشگاه برای انجمن به چه صورت می باشد؟

دانشجویان می توانند با مراجعه به دفتر انجمن ها یا موسسه رباتیک بروجن واقع در خیابان تهران، پارک ترافیک با تکمیل فرم عضویت ، به انجمن بپیوندند.

چرا تیم شما در سطح دانشگاه غریب مانده و نسبتا ناشناخته است؟

به دلیل سلیقه ای عمل کردن و کم لطفی برخی از مسئولین محترم دانشگاه

 

از تشکل مردم نهادی که خودتون در پی ترویج فعالیت های علمی در سطح شهرستان تشکیل دادید برایمان بگویید:

این سازمان مردم نهاد با همت برخی از اعضای تیم انجمن رباتیک فرنود جهت فعالیت های علمی و ترویج آن و در نتیجه پیشرفت هرچه بیشتر استان در سال 1390 تشکیل شد و در حال حاضر در دانشگاه های استان مشغول به تدریس و ترویج علم رباتیک می باشد. و متاسفانه برخلاف دیگر دانشگاه های استان میزان همکاری دانشگاه پیام نور بروجن بسیار اندک بوده است.

بازخورد و عکس العمل مسئولان دانشگاه در مقابل موفقیت های شما در عرصه های مختلف چگونه بوده؟آیا منجر به تشویق و انگیزه دهی مضاعف بوده یا نه؟

عکس العمل مسئولین استان نسبت به موفقیت های انجمن خوب بوده ولی انتظار بیشتری از مسئولین دانشگاه در مقابل فعالیت های انجمن داشتیم تا منجر به انگیزه دهی به اعضای انجمن شود.

برنامه های آتی انجمن در سطح دانشگاه چه خواهد بود؟وآیا اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی خواهید کرد؟

هم اکنون سه طرح جدید جهت ساخت و شرکت در مسابقات به دانشگاه ارائه شده و همچنین مسابقات بین المللی فیض کاپ که در اواخر فروردین ماه برگزار می شود را در پیش رو  داریم. در مورد برگزاری کلاس های آموزشی پیش از این درخواست برگزاری کلاس های رباتیک و دوره های مربوط را به دانشگاه ارائه کردیم و در صورت موافقت دانشگاه دوره های مذکور را در سطح دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

انتظارات شما از مسئولین دانشگاه و علی الخصوص دانشجویان چیست؟

انتظاری که از مسئولین و همچنین دانشجویان عزیز داریم این است که توجه بیشتری به فعالیت های علمی داشته باشند و اجازه ندهند این بنایی که به همت اعضای انجمن گذارده شده نا تمام بماند و در سال های آینده نیز شاهد ادامه موفقیت های دانشجویان دانشگاه در سطوح علمی باشیم. و در خواست دیگری که از دانشجویان داریم این که به فعالیت های دانشجویی اهمیت بیشتری دهند زیرا که این فعالیت ها تمرینی است برای حضور فعال در اجتماع.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.

جا دارد از کلیه افرادی که طی این چند سال در چارچوب انجمن فعالیت می کردند تشکربه عمل آورم ازجمله آقایان حمیدرضا بشارتی، مصطفی حیدری، امید احمدی، علی رضا پرتوی، محسن جوشن، محمد مرادی، رسول آتشبار، صادق حامدی، حمید تقی زاده ، میثم خدیوی و خانم ها زینب آقابابا، عاطفه باقری، زهرا آقایی، طاهره میرزایی، صدیقه علیمیرزایی، مهشید محبوبی، ریحانه رزازی، زهرا نیکزاد، سمیه غفاری و نسیم موسوی . همچنین تشکر ویژه ای دارم از جناب آقای سلطانی و آقای آقابابا کارمندان محترم دانشگاه که همواره همراه و مشوق انجمن بوده اند.

ممنون از اینکه وقت گذاشتید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی